הנהלת עסק המבוסס על מתן שירות, רוצה לדעת מה בדיוק קורה בעסק / ארגון שלה על כן קיים הצורך לתיעוד של חוויית הלקוח, לצורך בדיקת מגמות בשירות.

בעידן הצרכני השופע בו אנו חיים, כאשר הזירה התחרותית מתעצמת והתחרות על ליבו וכיסו של הלקוח הופכת להיות קשה מיום ליום, סוגיית שירות הלקוחות וחווית הלקוח הופכת להיות פרמטר מרכזי וקריטי לבידול שלך בהשוואה למתחרים שלך. נותן שירות שלא ישכיל להיות עם היד על הדופק בהתייחס לשירות שהוא מעניק ללקוחותיו, עלול להפסיד לקוחות לטובת המתחרים.

להמשך קריאה

לקוחות מצליחים ומרוצים