שיווק ומכירות – הגדלת ההכנסות בדרכים יצירתיות החל ממכירות דרך האינטרנט דרך שימוש במערך המכירות שבמרכז הספורט ועד כלל העובדים

לקוח סמוי – בדיקה מעמיקה של העובדים במחלקות השונות הכוללת הפעלת מצלמה מוסלקת לבדיקת איכות השרות, מקצועיות ואמינות
להמשך קריאה בהרחבה אודות לקוח סמוי לחצו כאן!

הקמת מרכזי רווח – בניית תמהיל הכנסות מגוון להגדלת הרווח

שרות, שימור ויחס ללקוחות – יצירת אוירה נכונה ללקוח משלב שיחת הטלפון הראשונה, דרך תהליך המכירה ועד פעילותו השוטפת במרכז הספורט

חדשות ועידכונים

הדרכת צוות טלמרקטינג - הגדלת כמות הלקוחות במרכז הספורט ע"י מתן כלים מכירתיים למזכירות / צוותי טלמרקטינג, ובניית מערך לעבודה שיטתית להגברת המכירות באמצעות שיחות טלמרקטינג נכנסות ויוצאות
להמשך קריאה בהרחבה אודות הדרכת צוות טלמרקטינג לחץ כאן!

לקוחות מצליחים ומרוצים